Opdag de bedste tilbud denne uge: TEGNESERIE prisnedslag -15 % ×

Film Anmeldelse: Ant-Man and the Wasp (Ant-Man 2)

23. 08. 2018

Marvel leverer endnu en hæsblæsende film i år – Ant-Man and the Wasp. Siden den lidt deprimerende oplevelse Avengers: Infinity War gav os, er vi spændte på Ant-Mans nye eventyr med særligt fokus på, om Marvel har besluttet fuldstændigt at smadre vores hjerter og sjæle i år eller ej. Vi har allerede set filmen om den lille mand og hans flyvende ven og vores bedømmende hjerne kunne ikke modstå at dele vores mening om filmen.

Filmens storyline følger Ant-Man de sidste dage af den husarrest han fik følgende begivenhederne i Captain America: Civil War. Han er tilladt at få korte visitationer fra han elskede datter; alligevel overvejer han muligheden for, at fjerne det ustilede ankelbånd, så han igen kan forlade huset og være den far han stræber efter at være. Et nobelt mål; men livet glemmer ikke at efterlade forhindringer i vejen for, at han kan følge sin drøm. Eventyret kalder i form af Hank og Hope Pym, da de prøver at lokalisere deres hhv. mor og kone, der begge er forsvundet i kvantum dimensionen. Naturligvis tror de at Scott er den eneste med de nødvendige færdigheder det tager for at finde hende.

Narrativet er let, sjovt og underholdende på trods af den lidt fantasiløse og corny skurk. Der er intet mørke eller trist baghistorie der overskygger filmens storyline, hvilket efterlader en afslappende film, hvis eneste mål er at være underholdende. For at være ærlig, er vi glade for at have fået denne film lige efter Infinity War, hvilket karakteriserer det dystre plot og forstyrrende slutning, der efterlod os miserable og uden nogen glæde tilbage i vores sjæle. Altså, kan det være at grunden bag Ant-Man and the Wasp var at lade fansene nyde underholdningen, løfte deres humør og sprede positivitet og glæde. Ikke desto mindre er filmens storyline ikke så rig i imponerende og fængslende scener, som Ant-Mans første film der blev udgivet i 2015. Filmen har dog stadig et fantastisk cast, såsom Michael Douglas, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer og mange flere, der giver filmen et ekstra niveau.

For alle Ant-Man fans og Marvel entusiaster; den officielle filmplakat vil være at finde i vores selektion om få dage !

MERE MARVEL

Merch til alle!

Siden 1999 har Europosters været en af de mest populære sælgere af plakater, vægkunsttryk og licenserede merchandise-gaver i Tjekkiet og også i hele Europa. I vores udvalg kan du finde et stort udvalg af film-, spil- eller sportsplakater i alle størrelser samt et bredt udvalg af originale gaver til sande fans af Star Wars, Harry Potter, tegneserier eller hele Warner Bros familien. Vi ved, at krus, figurer, puslespil og tøj er den bedste gave til alle, uanset alder eller interesse. Men hvis du er fan af indretningsdesign, er du også på det rigtige sted! Vi printer vægmalerier, illustrationer, fotografier og kunstgengivelser på daglig basis og sender dem til mere end 25 lande for at holde vores kunder glade. #MerchForAll

Kontaktinformation:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 777 33 44 55 (på engelsk)