Film Anmeldelse: Ant-Man and the Wasp (Ant-Man 2)

23. 08. 2018

Marvel leverer endnu en hæsblæsende film i år – Ant-Man and the Wasp. Siden den lidt deprimerende oplevelse Avengers: Infinity War gav os, er vi spændte på Ant-Mans nye eventyr med særligt fokus på, om Marvel har besluttet fuldstændigt at smadre vores hjerter og sjæle i år eller ej. Vi har allerede set filmen om den lille mand og hans flyvende ven og vores bedømmende hjerne kunne ikke modstå at dele vores mening om filmen.

Filmens storyline følger Ant-Man de sidste dage af den husarrest han fik følgende begivenhederne i Captain America: Civil War. Han er tilladt at få korte visitationer fra han elskede datter; alligevel overvejer han muligheden for, at fjerne det ustilede ankelbånd, så han igen kan forlade huset og være den far han stræber efter at være. Et nobelt mål; men livet glemmer ikke at efterlade forhindringer i vejen for, at han kan følge sin drøm. Eventyret kalder i form af Hank og Hope Pym, da de prøver at lokalisere deres hhv. mor og kone, der begge er forsvundet i kvantum dimensionen. Naturligvis tror de at Scott er den eneste med de nødvendige færdigheder det tager for at finde hende.

Narrativet er let, sjovt og underholdende på trods af den lidt fantasiløse og corny skurk. Der er intet mørke eller trist baghistorie der overskygger filmens storyline, hvilket efterlader en afslappende film, hvis eneste mål er at være underholdende. For at være ærlig, er vi glade for at have fået denne film lige efter Infinity War, hvilket karakteriserer det dystre plot og forstyrrende slutning, der efterlod os miserable og uden nogen glæde tilbage i vores sjæle. Altså, kan det være at grunden bag Ant-Man and the Wasp var at lade fansene nyde underholdningen, løfte deres humør og sprede positivitet og glæde. Ikke desto mindre er filmens storyline ikke så rig i imponerende og fængslende scener, som Ant-Mans første film der blev udgivet i 2015. Filmen har dog stadig et fantastisk cast, såsom Michael Douglas, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer og mange flere, der giver filmen et ekstra niveau.

For alle Ant-Man fans og Marvel entusiaster; den officielle filmplakat vil være at finde i vores selektion om få dage !

MERE MARVEL

Europosters har været på markedet siden 1999, og med tiden blev vi en af de største sælgere af plakater, vægmalerier, billeder, maleri reproduktioner og  andre forskellige varer. Vi vokser større år efter år, og vi forsøger at tilpasse vores tilbud til dine præferencer. Vi kan printe dine egne plakater, indramme billeder, eller vi kan inspirere dig med vores blog, hvor du finder mange spændende nyheder fra film, tv-serie og helt nye ideer til indretning.

Kom og besøg vores hjemmeside og find, hvad der manglede i dit hjem.

Alle vores produkter er naturligvis af højeste kvalitet.

© 1999 – 2018 Europosters