OPDAG de bedste TILBUD denne uge: KUNSTPRINT prisnedslag 20 % ×

Film anmeldelse: Avengers Endgame

17. 07. 2019

En af de mest ventede film i år er endelig i biograferne, og den slå allerede rekorder i antal besøgende. Efter 10 år ved vi endelig, om Thanos lykkedes med at udslette halvdelen af universet. Og hvem der mister deres liv i forsøg på at redde det.

#Thanos knipsede med fingrene

I Infinity krigen slog Avengers sig sammen med andre helte fra Marvel universet, og forsøgte at forhindre Thanos i at samle alle infinity sten og udslette halvdelen af universet. Desværre mislykkedes de, så vi sagde farvel til Gamora, som Thanos har ofret for at få Soul stenen. Vi mistede også halvdelen af superheltene –Doctor Strange, Black Panther, Groot, Drax, Starlord og Spiderman er forsvundet sammen med Nick Fury, som i sidste øjeblik fik ringet til Captain Marvel for at bede om hjælp.

#Glem ikke et lommetørklæde

Da vi ikke ønsker at spoile filmen for dem, der ikke har set den endnu, vil vi ikke gå i detaljer. Vi vil dog tale lidt om følelser. Hele året har vi hørt rygter om, at de fleste af skuespillerne ikke fik nye kontrakter, så deres karakterer sikkert ville dø. Som en sand fan af Marvel så jeg meget frem til at se Endgame, men jeg ville ikke sige farvel til nogen af mine yndlingspersoner. Især da jeg gik på Facebook, før jeg tog i biografen, var der et indlæg fra min amerikanske ven, der klagede over at hendes mand ikke græd til deres bryllup, men kun mens de så Avengers . Som én der græder, når der er en ensom killing i en reklame, forberedte jeg mig selv på det værste. Jeg fik dog slet ikke brug for mine lommetørklæder, selvom jeg hørte nogle andre i biografen der var tydeligt påvirket af filmen.

#Du kan ikke undgå forandring

Hvad skal man se frem til? Det vil ikke være “endgame”, hvis ingen dør, men der er også nogle opstandelser. Endgame er en gave til Avengers fans for 10 år af deres loyalitet, derfor er der mange vittigheder og overraskende ændringer af nogle af hovedpersonerne. Kan du forestille dig 2011 Captain America bande eller endda lave en joke om hans røv? Den største forandring er dog Thor, men jeg vil ikke afsløre for meget. Det er værd at vente. 😊 Filmskaberne husker også Stan Lee, som for mig var det mest følelsesladede øjeblik i filmen.

#Får vi dem at se igen?

Selvom Endgame er slutningen på sagaen, siger vi ikke farvel til vores superhelte for evigt. Da Black Panther og Doctor Strange var rimelig succesfulde, er vi sikre på, at der snart kommer nogle toere. I år får vi også helt sikkert en tur med Peter Parker, og det glæder vi os virkelig til!

MERE AVENGERS

Katka

Social Media and Email Specialist, known as a big fan of superhero movies, especially Avengers, Deadpool and Batman.

Europosters har været på markedet siden 1999, og med tiden blev vi en af de største sælgere af plakater, vægmalerier, billeder, maleri reproduktioner og  andre forskellige varer. Vi vokser større år efter år, og vi forsøger at tilpasse vores tilbud til dine præferencer. Vi kan printe dine egne plakater, indramme billeder, eller vi kan inspirere dig med vores blog, hvor du finder mange spændende nyheder fra film, tv-serie og helt nye ideer til indretning. Kom og besøg vores hjemmeside og find, hvad der manglede i dit hjem. Alle vores produkter er naturligvis af højeste kvalitet.

© 1999 – 2019 Europosters
Alle rettigheder forbeholdes
e-mail: info@europosters.eu