Filmanmeldelse: Grusomme Mig 3

11. 07. 2017

Nu er den her! Endelig! Den sødeste og mest bedårende af alle! De onde figurer er tilbage på den store skærm. Og vi kan fortælle dig en ting, at det ventede vi helt sikkert på her hos Europosters. Siden den foregående film har vi ikke kunnet vente med at se mere af kærlighedshistorien mellem Gru og Lucy, og hvad der ville ske med dem efter at de have besejret Macho Man. Og selvfølgelig kunne vi ikke vente med at møde de der Minions igen. Hop ind i grumobilen, så tager vi dig med på en rundvisning i filmen!

Ny udfordringer opstår

I slutningen af den forrige film var Lucy og Gru særlige agenter for AVL, Anti Vilain League. Selvfølgelig vil en ny og sjov slubbert kæmpe imod dem igen. Balthazar Bratt, engang en stjerne i Hollywood, blev til en trussel for hele planeten. Men det bliver ikke det eneste problem, vores helte står overfor. Grus glemte bror, Dru, kontakter ham for at oplyse, at deres far er død. Gru bliver nødt til at håndtere denne ny familiesituation, mens han jagter skurkene.

Enhjørningejagten fortsætter

Agnes, en af de tre piger Gru og Lucy adopterede, er stadig lige så ung og sød som før! Og hun er stadig glad for enhjørninger. På trods af at søstrene forsøger at forklare hende sandheden om de mytiske dyr, er hun overbevist om, at enhjørninger eksisterer, og hun er fast besluttet på at finde en. Margo og Edith, de to ældre piger, forsøger at håndtere at Lucy overtager morens rolle i denne atypiske familie. Og det er ikke let, selv for en sej hemmelig agent som hende, der  normalt ordner skurkene.

Minion Wave på lærred: Prisen er afhængig af størrelsen.

De gule håndlangere er tilbage

Vi er alle enige om, at vi kunne se filmen alene på grund af Minions, da de er blandt de sjoveste og sødeste figurer der nogensinde er  skabt. Og filmproducenterne hørte vores bønner, da de har fået deres rimelige andel af eventyr i filmen. Som vi ved fra deres egen film, er Minions nødt til at tjene nogen, der er onde, for at være lykkelige, og Grus nye familieliv matcher ikke deres forventninger. Så de vil gå på egen hånd i filmen, og endda ende med at sidde i fængsel … Men ikke flere afsløringer!

I sidste ende er denne film virkelig god. Uanset om du leder efter en film til at se med dine børn eller bare noget afslapning, er det her filmen! Historien er god, og mange vittigheder og sjove øjeblikke vil få tiden til at flyve mens du ser filmen. Når alt kommer til alt kan man bare ikke vente med at få flere eventyr fra Gru og især fra minions. De små gule væsener er så sjove og søde, at de endda kan hjælpe dig med at komme igennem en hård uge. Den her film skal du bare se.

Og glem ikke at…

TJEKKE ALLE VORES PRODUKTER FRA GRUSOMME MIG!

Dominika

I enjoy making people happy. If you are into traveling, food and are funny you are my type of person. One Direction is my one true love, and I'd like to learn how to play the piano.

Europosters har været på markedet siden 1999, og med tiden blev vi en af de største sælgere af plakater, vægmalerier, billeder, maleri reproduktioner og  andre forskellige varer. Vi vokser større år efter år, og vi forsøger at tilpasse vores tilbud til dine præferencer. Vi kan printe dine egne plakater, indramme billeder, eller vi kan inspirere dig med vores blog, hvor du finder mange spændende nyheder fra film, tv-serie og helt nye ideer til indretning.

Kom og besøg vores hjemmeside og find, hvad der manglede i dit hjem.

Alle vores produkter er naturligvis af højeste kvalitet.

© 1999 – 2018 Europosters