Filmanmeldelse : Rogue One : A Star Wars Story

17. 01. 2017

En helt ny Star Wars film udkom en uge før jul i år. Vores første tanke er at julemanden har bragt os en tidlig julegave i år. Den anden tanke (og måske den tredje og fjerde..) er som regel at finde ud af rækkefølgen af Star Wars filmene. Så hvis den forrige film, The Force Awakens, fandt sted efter den sjette film, må Rogue One finde sted mellem den første og den anden trilogi… Hvilken film er så den første?… Kan du heller ikke finde ud af det? Det er helt okay, du behøver ikke løse det mysterium, for at nyde den nye Star Wars film.

rogueoneBLOGRogue One: Star Wars Story – Rebels Poster; 55 kr

Mød Imperiet

I denne nye film, vil vi møde det Galaktiske Imperium på sit højdepunkt. Stormtroopers er til stede i et hvert kendt system og holder ro og orden i Imperiet. Glem alt om de mange sejre i Rebel Alliancen fra de tidligere film. På denne tid er der ingen ung Luke Skywalker eller Han Solo til at kæmpe for galaksens frihed. For jer der valgte Imperiets side i de galaktiske krige, vil denne film blive en klar favorit! Gør dig klar til den mest skræmmende hær som nogensinde har eksisteret i denne langt borte galakse. Og selvfølgelig den ondeste af dem alle, Darth Vader!

KRIG!

Denne film er måske den første hvor den galaktiske krig og dens vold er så tydelig. Du vil helt sikkert komme til at elske heltene: Rebellen Captain Cassian Andor er en ekstrem dygtig spion, der har arbejdet for the rebellion i mange år nu, mens Jyn Erso er en ung, stærk og uafhængig kvinde, der her kæmpet alene siden en ung alder. En anden atypisk karakter er K-2S0, en drone fra imperiet, omprogrammeret til at kæmpe for the rebellion. Som altid er de omringet af modige ledsagere, som vil hjælpe dem på deres mission.

Stormtrooper Patrol Poster and Rogue One: Star Wars Story - Enlist Now and Rogue One: Star Wars Story - Stormtrooper Patrol Posters; Special price: 5,99 € each

Rogue One: Star Wars Story – Enlist Now and Stormtrooper Patrol Posters; Special price: 55 kr per stk

En ny periode af Star Wars Filmene

Du vil opleve en ny måde at nyde Star Wars universet efter du har set denne film. Hvis der er en ting vi kan lære fra denne film, er det at, der ikke behøves Jedi til at lave en god Star Wars film. Historien er interessant, og den passer godt sammen med den tidligere historie fra de tidligere film (hvilket sikkert ikke var nemt at gøre). Hvis du ikke kan lide Rogue One, kan du altid gense de tidligere film, som stadig ikke ødelægger sammenhængen mellem filmene. Du kan også vente og tælle dagene indtil den næste episode udkommer, til at opfylde dine Star Wars fan forventninger.

Se alle vores Star Wars produkter

Aneta

I love inspiring others with simple, creative ideas on how to decorate and organize your home. What's the best part? You don't need a big budget!