OPDAG de bedste TILBUD denne uge: PAPIR prisnedslag 20 % Køb nu ×

Filmanmeldelse: Spider-Man: Far from Home

01. 08. 2019

De siger, at der er mange spindelvæv omkring Prag eller Venedig. Det er fordi Spider-Man var på ferie der og nu kommer han til biograferne igen!

#PETER PARKER – SUPER -TABER

Når det kommer til at bekæmpe fremmede monstre eller skøre læger, er Peter Parker den bedste. Men når det kommer til piger, er ikke engang hans maske hjælpsom. Hvem kunne vide, at denne dreng klatrer på væggene og redder verden om natten? Efter begivenhederne i Endgame har 16-årige Peter fået nok af at være superhelt. Hans mentor og farfigur Iron-Man er væk, og verden spørger: Vil Spider-Man blive den næste Tony Stark? Men Peters tanker er et andet sted. Hans klasse skal til Europa!

#DET ER IKKE NEMT AT VÆRE EN SUPERHELT

Når Nick Fury ringer til dig, bør du virkelig svare. Avengers’ grundlægger har munden fuld af sjove replikker, men hvis du ignorerer hans opkald, føles den berømte Pulp Fiction scene (Ezekiel 25:17…) som ingenting i forhold til hvad der kan ske for dig. Trods det tager Peter aldrig sin telefon, så han har ingen anelse om, at verden er truet af farlige Elementals, der skal stoppes så hurtigt som muligt. Han har slet ikke pakket hans superhelte tøj! Han vil bare være en almindelig dreng for en gangs skyld.

#ALT ER ØDELAGT

Peter har en god plan – han sidder ved siden af MJ i flyet (fordi han i al hemmelighed elsker hende), køber hende smykker i Venedig, giver dem til hende i Paris ved Eiffeltårnet. Så vil hun helt sikkert sige, at hun også elsker ham. Det skal bare virke! Men alfaen Brad er også interesseret i hende, så han komplicerer tingene. Men ikke så meget som Elemental der ødelægger hele Venedig. Selv om der allerede er en anden superhelt, der hedder Mysterio, kæmpende for ham (Jake Gyllenhaal, damer!) kan Peter ikke lade være med at hjælper med at vinde denne kamp. Herefter venter Nick Fury på ham på hans hotelværelse, så turen bliver ødelagt.

#PRAG I STEDET FOR PARIS

Endnu et Elemental angreb kommer til at ske i Prag, så Nick Fury finder en måde, at få Peter derhen, selvom han er en meget stædig forelsket teenager. Gratis tur til Prag for hele klassen! En masse vigtige ting sker i Prag, men vi vil ikke fortælle mere. Vi kan kun sige, at Peter også vil besøge Berlin, Holland og London. Men det er nok spoilere for nu!

#HVAD MAN SKAL SE FREM TIL

Udover sjove replikker eller situationer er der nok af action og seje effekter i denne film. Selvfølgelig er der også følelsesmæssige dele. Alle elskede Iron Man, og det er ikke let at håndtere hans død. Men hvis du var i tvivl om, hvorvidt denne film er værd at se i biografen, skal du ikke tvivle længere! Spider-Man: Far from Home er en af de bedste Marvel-film!

SPIDER – MAN

katka

No dejes para mañana lo que puedes hacer hoy!

Europosters har været på markedet siden 1999, og med tiden blev vi en af de største sælgere af plakater, vægmalerier, billeder, maleri reproduktioner og  andre forskellige varer. Vi vokser større år efter år, og vi forsøger at tilpasse vores tilbud til dine præferencer. Vi kan printe dine egne plakater, indramme billeder, eller vi kan inspirere dig med vores blog, hvor du finder mange spændende nyheder fra film, tv-serie og helt nye ideer til indretning. Kom og besøg vores hjemmeside og find, hvad der manglede i dit hjem. Alle vores produkter er naturligvis af højeste kvalitet.

© 1999 – 2019 Europosters
Alle rettigheder forbeholdes
e-mail: info@europosters.eu