We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping on Abposters.com?

Levering og betaling


Levering og betaling


Produkt type LeveringsmådeLeveringstid
(arbejdsdage)
Samlet PrisHver ekstra vare (+1)
Varer på lager PostNord469 kr
GLS469 kr
UPS Fragt379 kr
PostNord Opsamlingssted454 kr
Fototapet PostNord1069 kr
GLS1069 kr
UPS Fragt979 kr
PostNord Opsamlingssted1054 kr
Indrammede og specialfremstillede varer UPS Fragt989 kr + 10 kr

PostNord

PostNord vil informere dig om din leveringsstatus ved hjælp af en SMS og email. Det er muligt at ændre leveringsadressen. Pakken vil blive leveret af posten inden for 3-5 arbejdsdage, efter pakken er blevet sent. Hvis du ikke er hjemme når pakken bliver leveret, vil den blive opbevaret i 14 dage på det nærmeste opsamlingssted. Hvis din pakke ikke er ankommet inden for 3-5 dage, og du mangler information om tracking af pakken, kontakt venligst Post Nord (+ 45 70 70 70 30), eller kontakt vores kundeservice via e-mailen eller telefonnummeret vist nedenunder.


PostNord Opsamlingssted

Din pakke vil være klar til at blive hentet på opsamlingsstedet inden for 3-5 dage. Du vil blive informeret med en e-mail eller en SMS, når pakken er ankommet til opsamlingsstedet, og er klar til at blive hentet. Du pakke vil blive opbevaret på opsamlingsstedet i 14 dage. Hvis din pakke ikke er ankommet inden for 3-5 dage, og du mangler information om sporingen af pakken, kontakt venligst Post Nord (+ 45 70 70 70 30), eller kontakt vores kundeservice via e-mailen eller telefonnummeret vist nedenunder.


UPS

Vi sender dig en email med tracking information. UPS kontakter dig telefonisk inden de forsøger at levere. Du kan ændre tid og sted på et senere tidspunkt. Hvis det ikke er muligt at levere første gang, vil UPS forsøge at levere 3 gange i alt. Hvis din pakke ikke er ankommet inden for 3-5 dage, og du mangler information om sporingen af pakken, kontakt venligst UPS (+45 35 25 80 80), eller kontakt vores kundeservice via e-mailen eller telefonnummeret vist nedenunder.


GLS

Meddelelse om pakkelevering kommer via e-mail eller SMS.Første leveringsforsøg - GLS leverer pakken til modtagerens adresse på det første forsendelsesforsøg.  Hvis ingen er til stede på forsendelsestidspunktet, efterlader GLS-chaufføren et meddelelseskort til modtageren. Pakken bliver opbevaret i en GLS PakkeShop. Det er muligt at vælge en GLS PakkeShop som leveringsadresse.Hvis din pakke ikke er ankommet inden for 3-5 dage, og du mangler information om sporingen af pakken, kontakt venligst GLS (+45 76 33 11 11), eller kontakt vores kundeservice via e-mailen eller telefonnummeret vist nedenunder.

Betaling - PayPal eller kreditkort

Du kan vælge at betale med din PayPal-konto, hvis du har en, eller direkte med kreditkort (Visa, MasterCard, Maestro, Discover, Amex). Dit kreditkort skal have tilladelse til at betale via internet. Betaling med PayPal giver dig automatisk køberbeskyttelse og sikrer dig ubeskadiget levering af dine varer eller pengene retur. Alle betalingsinformationer bliver behandlet fuldt fortroligt og der benyttes den nyeste sikkerheds- og krypteringsteknologi.

Hvornår får jeg min pakke?

Alle produkter som findes på www.europosters.dk websiden har vi på lager, medmindre de er udsolgt. Udsolgte varer er tydeligt markerede. Det tager normalt 1-2 hverdage at ekspedere din bestilling, medmindre det er en specialbestilling, som for eksempel en indramning. Vi gør alt hvad vi kan for at få ekspederet din ordre hurtigst muligt, men nogen gange kan det tage lidt længere tid. Hvis dette er tilfældet kontakter vi dig hurtigst muligt. Levering tager normalt 7-10 hverdage. Total leveringstid er derfor: ekspeditionstid + leveringstid = total leveringstid.

Vi garanterer 100% tilfredshed

Hvis du ikke får din pakke inden for to uger (bortset fra indrammede plakater) efter bestilling, eller hvis din pakke er blevet beskadiget under transport, så må du meget gerne skrive til vores kundeservice hurtigst muligt. Så vil vi gøre alt for at du får din pakke hurtigst muligt eller får sendt en ny vare.

Er mine varer pakket forsvarligt ind under transport?

Selvfølgelig! Vi har pakket plakater ind i mange år og vi pakker altid dine varer ind forsvarligt, så de kan klare selv hård behandling under transport. Varer som kan rulles, som for eksempel plakater, pakker vi i tykke plakatrør. Denne type rør kan klare usædvanligt meget tryk. Reproduktioner og malerier bliver først pakket forsvarligt ind, dernæst viklet ind i plasttransportfolie og til sidst lagt i en solid papkasse med isoleringslag.

 




Decorate your life!

Europosters har været på markedet siden 1999, og med tiden blev vi en af de største sælgere af plakater, vægmalerier, billeder, maleri reproduktioner og  andre forskellige varer. Vi vokser større år efter år, og vi forsøger at tilpasse vores tilbud til dine præferencer. Vi kan printe dine egne plakater, indramme billeder, eller vi kan inspirere dig med vores blog, hvor du finder mange spændende nyheder fra film, tv-serie og helt nye ideer til indretning.

Kom og besøg vores hjemmeside og find, hvad der manglede i dit hjem.

Alle vores produkter er naturligvis af højeste kvalitet.

© 1999 – 2018 Europosters
Alle rettigheder forbeholdes
e-mail: info@europosters.eu
tel.: +420 777 33 44 55 (på engelsk)

På europosters.dk bruger vi cookies til at huske dine indstillinger, så vi kan give dig den bedste oplevelse på siden. Mere info Jeg er enig ×
Top
Indramning Indramning Skræddersyet indramning i vores online glarmester.
100 % tilfredshed 100 % tilfredshed 365 dages tilfredshedsgaranti.
Alle varer på lager! Alle varer på lager! Vi sender specialbestillinger inden 24 timer.
3 + 1 gratis 3 + 1 gratis Hver fjerde plakat du køber er gratis
Loyalitetsprogram Loyalitetsprogram Spar 10 % på hver ordre du laver
MysticCase MysticCase Ualmindelig gave