We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20% rabat på udvalgte vægprodukter FÅ RABATKODE

Returpolitik

Reklamation og returnering

Din tilfredshed er det vigtigste for os. Så du kan trygt købe hos os. Hvis en vare ikke lever op til dine forventninger, kan du bare sende den tilbage og vi refunderer eller ombytter dine varer.

Hvordan udøver jeg min reklamationsret?

I alle tilfælde af produktreklamationer skal du kontakte os ved at udfylde formularen eller direkte via e-mail på info@europosters.eu.

Produktklage

Du skal specificere:

  • Ordrenummer – kan findes i e-mailen eller på din konto.
  • Tilstand af beskadiget pakke og vare – vedhæft billeder som bevis.
  • Hvordan du foretrækker, at situationen skal løses - tilbagebetaling af penge / afsendelse af et nyt produkt.

Hvilke situationer kan udløse reklamationsretten?

1/ Skade på varen (eller pakken) under transport

Hvis du mistænker, at varen er blevet beskadiget under transporten, skal du sende os en e-mail og et billede af den beskadigede pakke og/eller vare senest 48 timer efter levering. Vi kontakter dig straks med oplysninger om den videre procedure. Hvis der ikke er reageret inden for denne tidsperiode, kan reklamation desværre ikke gøres gældende over for transportfirmaet. Du behøver ikke at sende den beskadigede vare tilbage til os.

2/ Produkt af dårlig kvalitet eller forkert størrelse

Hvis du har modtaget et produkt af dårlig kvalitet, med et uklart leveringsbillede eller i den forkerte størrelse, så send os et billede af den leverede vare via e-mail. Vi kontakter dig straks med oplysninger om den videre procedure. Du behøver ikke at sende den beskadigede vare tilbage til os.

3/ Forkert eller manglende vare

Manglede der noget i pakken? Har du modtaget et andet produkt end det, du har bestilt? Det kan ske, og det beklager vi naturligvis. Send os et billede af den leverede vare på e-mail. Vi kontakter dig straks med oplysninger om den videre procedure.

 

Hvis du har købt vores "Garanti for sikker forsendelse", og din pakke ankommer beskadiget eller er blevet væk, skal du bare kontakte vores kundesupport, der så behandler din anmodning med høj prioritet. Hvis du modtager beskadigede varer, skal du tage et billede af de beskadigede varer og pakken for hurtigt at kunne behandle dit krav.

Bemærk! Levering af et nyt produkt er kun muligt, hvis vi stadig har det på lager.


Hvordan returnerer jeg en vare?

Er du ikke tilfreds med varens kvalitet? Kan du ikke lide produktet, og vil du returnere det? Intet problem!

1/ Den nemmeste måde: onlinereturnering via Retino

Onlinetjenesten Retino løser alt for dig med bare få klik og gør det lettere for os – vi får fz bedre overblik over, hvor pakken befinder sig.

2/ Hvis du vælger ikke at bruge vores onlinesystem Retino og returnerer forsendelsen på egen hånd, skal du bruge vores formular for at gøre processen enklere.

Download returformularen her.

Formularen kan udfyldes online og sendes via e-mail til info@europosters.eu sammen med oplysninger om, hvad du returnerer. Den kan også udfyldes i hånden, udskrives og sendes sammen med varen.

Pak den ubeskadigede vare ind i den originale emballage og læg den i en kasse. Mærk kassen tydeligt med en etiket fra transportøren, og send den til adressen på vores distributionslager:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Tjekkiet

Når vi har modtaget varen på vores lager, bliver du informeret via e-mail. Hvis du har valgt, at du vil have pengene tilbage, modtager du din tilbagebetaling fra os inden for 14 dage, efter vores kundeservice har modtaget pakken. Ellers aftaler vi en alternativ løsning sammen.

Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, skal du læse ovenstående om, hvordan du kan udøve din reklamationsret.


Bemærk!

  1. Hvis du beslutter at returnere varen inden for 14 dage, får du refunderet pengene for varen inkl. den billigste mulighed for forsendelse til destinationslandet. Efter fristen på 14 dage kan kun pengene for varen refunderes, og du skal dække forsendelsesomkostninger.

  2. Personligt tilpassede varer kan ikke returneres. Disse oplysninger kan også findes direkte på vores website under de relevante produkter. Ved sådanne produkter kan du kun udøve din reklamationsret i tilfælde af åbenlyse trykfejl eller skade forårsaget af os. Eksempler på sådanne produkter inkluderer:
  • Tryk af dine egne fotos på fotopapir og lærred;
  • Produkter fra vores egen produktion mærket 'PREMIUM QUALITY' (produkter trykt på fotopapir, lærred eller vægmaleri);
  • Tilpassede rammer.

Du skal gå til Vilkår og betingelser for at få mere at vide.

 



EuropostersDekorer dit liv

Siden 1999 har Europosters været en af de mest populære sælgere af plakater, vægkunsttryk og licenserede merchandise-gaver i Tjekkiet og også i hele Europa. I vores udvalg kan du finde et stort udvalg af film-, spil- eller sportsplakater i alle størrelser samt et bredt udvalg af originale gaver til sande fans af Star Wars, Harry Potter, tegneserier eller hele Warner Bros familien. Vi ved, at krus, figurer, puslespil og tøj er den bedste gave til alle, uanset alder eller interesse. Men hvis du er fan af indretningsdesign, er du også på det rigtige sted! Vi printer vægmalerier, illustrationer, fotografier og kunstgengivelser på daglig basis og sender dem til mere end 25 lande for at holde vores kunder glade.


Kontaktinformation:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +44 20 3996 3131 (på engelsk)

Mandag – Fredag ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosters. Alle rettigheder forbeholdes.

Top