1/ Hvordan kan jeg spore min pakke?
Sporingsnummeret for pakken sendes i bekræftelsesmailen, når ordren er afsendt. Bemærk! Sporingslinket fungerer muligvis først med en lille forsinkelse. Du kan også finde sporingsnummeret på din konto, hvis du går til sektionnen "Mine ordrer" og åbner ordreoplysningerne.
2/ Hvordan kan jeg annullere min ordre?
Du kan annullere ordren via din konto, før den er blevet behandles, hvis du går til "Mine ordrer" og åbner ordreoplysningerne. Du kan se knappen "Annuller ordre" øverst i højre hjørne. I alle andre tilfælde skal du kontakte os via info@europosters.eu.
3/ Hvor kan jeg downloade fakturaen?
Du kan downloade fakturaen, efter du har logget ind på din konto i ordredetaljerne.
4/ Hvordan kan jeg ændre adressen i ordren?
Send os en e-mail via info@europosters.eu – men gør det, inde ordren er blevet behandlet (inden afsendelse af ordren). Angiv ordrenummer og korrekt leveringsadresse.
5/ Hvor lang tid tager det, før jeg modtager pakken?
Forventet leveringsdato er angivet på hver enkelt side produktoplysinger, eller den kan findes på siden "Levering og betaling". Den mest nøjagtige estimerede leveringsdato for valgte produkter er angivet i kurven under bekræftelse af ordren.
1/ Hvordan kan jeg returnere pakken?
Ordrer kan returneres i henhold til vores "Returpolitik", der er angivet på hjemmesiden. For at gøre returneringsprocessen nemmere skal du bruge vores onlineformular via Retino-tjenesten.
2/ Hvordan kan jeg rapportere en beskadiget ordre?
Hvis din ordre er beskadiget ved levering, skal du rapportere det via e-mailen info@europosters.eu så hurtigt som muligt – og senest inden for 48 timer – så kravet kan accepteres. Angiv ordrenummeret, og vedhæft billeder af de beskadigede varer, emballage og æsken.
3/ Hvordan kan jeg rapportere en forkert eller manglende vare?
Hvis du mangler et produkt, eller du har modtaget et forkert produkt, skal du rapportere det via e-mailen info@europosters.eu så hurtigt som muligt – og senest inden for 48 timer – så kravet kan accepteres. Husk at angive ordrenummeret. Hvis du har modtaget et forkert produkt, skal du vedhæfte billeder af produktet.
1/ Hvorfor virker specialtilbuddet 3+1 ikke?
Bestil 3 produkter fra vores udvalg, og vælg en gratis plakat! Du kan vælge en gratis plakat blandt plakater markeret med "STANDARD QUALITY". Få flere oplysninger ved at gå til Tilbud og rabatter.
2/ Hvordan kan jeg afmelde kampagnemails?
Du kan bruge linket i sidefoden af hver e-mail eller kontakte os enten via privacy@europosters.eu eller info@europosters.eu. Du modtager en bekræftelsesmail på din anmodning bagefter.
Hvis du stadig mangler svar, så tøv ikke med at kontakte os i chatten, via e-mailen info@europosters.eu, eller ring til os på +44 20 3996 3131 (på engelsk) i åbningstiden som beskrevet på vores hjemmeside.
Siden 1999 har Europosters været en af de mest populære sælgere af plakater, vægkunsttryk og licenserede merchandise-gaver i Tjekkiet og også i hele Europa. I vores udvalg kan du finde et stort udvalg af film-, spil- eller sportsplakater i alle størrelser samt et bredt udvalg af originale gaver til sande fans af Star Wars, Harry Potter, tegneserier eller hele Warner Bros familien. Vi ved, at krus, figurer, puslespil og tøj er den bedste gave til alle, uanset alder eller interesse. Men hvis du er fan af indretningsdesign, er du også på det rigtige sted! Vi printer vægmalerier, illustrationer, fotografier og kunstgengivelser på daglig basis og sender dem til mere end 25 lande for at holde vores kunder glade.
Kontaktinformation:
E-mail: info@europosters.eu
Tel.: +44 20 3996 3131 (på engelsk)
Mandag – Fredag ǀ 7:00–17:00
© 1999–2024 Europosters. Alle rettigheder forbeholdes.
Ved at tilmelde dig accepterer du vores Fortrolighedspolitik..